divendres, 15 d’octubre del 2021

ESDEVENIMENTS: Caminant entre llibres celebra 2 anys!

L'11 d'octubre de 2019 vaig publicar la primera ressenya de Caminant entre llibres. Aleshores, tot era nou per mi i no sabia si el perfil em duraria 3 dies o 10 anys.

Bé, doncs ja fa 2 anys que això va funcionant, a temporades amb més activitat i a temporades amb menys.

Si us dic la veritat, no pensava que això arribaria tan lluny. Pensava que me n'acabaria cansant o ho acabaria abandonant. Però no ha estat així perquè, encara que porta molta feina que gairebé mai és recompensada, aquest perfil m'ha aportat moltes coses bones: satisfacció, plaer, descobriment, compartir, conèixer persones, fer amistats, experiències, etc.

Si ho poso en una balança, les coses bones pesen més que les dolentes. Per això, crec que hi haurà Caminant entre llibres per molt més temps!

I, finalment... No sóc gaire bona en disseny però per celebrar els 2 anys he decidit fer-li un logo al perfil d’Instagram (ja era hora).

Què us sembla? És massa vermell? La veritat és que l'he fet improvisant i ara que està acabat, em recorda al sol

No sé si serà el definitiu o no, però de moment em quedo amb aquest logo.

Bon cap de setmana a tothom! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Tots els comentaris són benvinguts. Podeu opinar i dir la vostra però, si us plau, sempre amb respecte i sense ofendre a ningú.

Els comentaris que es considerin ofensius seran eliminats.