divendres, 1 de gener del 2021

ALTRES / PARLEM DE LLIBRES: Booktag de fi d'any!

Bona tarda lectors/es!!

Vinc amb un booktag de fi d'any al que em va nominar @ratolinaentrelibros fa dies! I l'acompanyo amb una foto ben Nadalenca:

 
GENER (primer llibre que vas llegir): Nosaltres dos, de Xavier Bosch.
 

FEBRER (llibre més curt): #enPaum'hadeixat, de Núria Casas. No en vaig fer resenya perquè no em va agradar gaire i no n'hagués dit res positiu.
 

MARÇ (escriptora preferida): Mercè Rodoreda.
 

ABRIL (millor llibre infantil): Wonder, de R.J. Palacio. No l'he llegit aquest any i no sé si realment és infantil però és un gran llibre.
 

MAIG (llibre amb portada més bonica): No està escrit a les estrelles, de John Green.
 

JUNY (millor audiollibre): No he escoltat mai un audiollibre
 

JULIOL (llibre més llarg): Sinsajo, de Suzanne Collins.
 

AGOST (llibre que vas llegir molt ràpid): En llamas, Suzanne Collins.
 

SETEMBRE (llibre d'autor nacional): El puzle de cristall, de Blue Jeans.
 

OCTUBRE (llibre de terror): No m'agraden els llibres de terror ni res relacionat amb el terror
 

NOVEMBRE (llibre que vols llegir abans de que acabi l'any): Violet y Finch, de Jennifer Niven, encara que ja vaig tard
 

DESEMBRE (llibre amb un gran final): Tota una vida per recordar, de Núria Pradas.
 

N'heu llegit algun dels que he anomenat? Què us va semblar?
 
Excepte la Bea, que és qui em va nominar, les altres persones etiquetades en aquesta publicació (a Instagram), esteu nominades.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Tots els comentaris són benvinguts. Podeu opinar i dir la vostra però, si us plau, sempre amb respecte i sense ofendre a ningú.

Els comentaris que es considerin ofensius seran eliminats.