divendres, 1 de gener del 2021

ALTRES / PARLEM DE LLIBRES: Un repte de color groc

Avui, primer dia de l'any, estic a tope fent tots els reptes i coses pendents que tenia per aqui. Això vol dir que comencem molt bé l'any!
 
@olor_de_llibres em va nominar a fer aquest repte, que consisteix en buscar tots els llibres de la meva prestatgeria que tinguin una portada de color groc.
 
Abans de fer el repte em pensava que només en tenia un o dos, però al final n'han sortit alguns més:


JARDÍ VORA EL MAR, de Mercè Rodoreda.
 

LA CLAU DE VIDRE, de Dashiell Hammet.
 

FLOW, de Mikaël Thévenot.
 

LOS JUEGOS DEL HAMBRE, de Suzanne Collins.
 

EL MUNDO AMARILLO, d'Albert Espinosa.
 

Excepte @olor_de_llibres que és qui em va nominar, la resta de persones etiquetades (A Instagram) esteu nominades al repte, però aquesta vegada amb el color taronja.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Tots els comentaris són benvinguts. Podeu opinar i dir la vostra però, si us plau, sempre amb respecte i sense ofendre a ningú.

Els comentaris que es considerin ofensius seran eliminats.